Werken in de zorg is leuk, maar het is ook druk. Elke dag sta je klaar voor je patiënten of cliënten. We snappen dat pensioen niet bovenaan je lijstje prijkt. Maar pak toch even dat moment voor jezelf. Want jij bent belangrijk en je pensioen is belangrijk voor jou. vooral nu er per 1 januari 2026 nieuwe regels voor pensioenen gelden..
De campagne
In deze campagne sporen we de doelgroep aan om even een ‘break from reality’ te nemen en zichzelf een moment rust te gunnen. Dat moment vullen we in met korte, heldere stukjes informatie over de nieuwe pensioenregeling. Supersimpel vertellen we wat we te vertellen hebben. Naar keuze in 10, 30 of 60 sec. Of naar keuze in twee regels, acht regels of twintig regels. We gebruiken korte, heldere taal, 1, 2, 3 stappen en simpele infographics. Als je meer wilt weten… kun je natuurlijk altijd bij ons terecht. Klik op deze link voor meer informatie.
Heb je even voor jou?
Visuele uitwerking
Heb je even voor jou? → dat gaat natuurlijk over jou.
We willen mensen er bewust van maken dat het om JOU gaat. Wij doen ons best voor JOU. Jij staat in het middelpunt. Jij staat op de middenstip. Wij doen alles voor JOU. En dat gaat leven met één eenvoudige vorm: een stip met JOU.
De stip krijgt op veel manieren een eigen leven. Het wordt ons fysieke element dat mensen vast kunnen houden. Soms groot, soms klein. Het kan digitaal worden toegepast. Maar het liefst met mensen.
Dit door heldere en frisse fotografie te gebruiken en een digitale en analoge component samen te laten komen maken we oprecht en opvallend werk. De vorm is verder zo eenvoudig dat het crossmediaal een rol kan aannemen met een lange adem.
Communicatiemiddelen
Social video’s op Facebook, Instagram en YouTube
Posters bij werkgevers
DM’s naar werkgevers
Display banners