Failure is not the opposite of success

Comment

Failure is not the opposite of success

Technologieën worden sneller accuraat en toepasbaar en zullen gaan samenwerken en elkaar versterken, waardoor geen mens met zekerheid kan zeggen hoe de communicatie van de toekomst eruit ziet. We mogen ons opmaken voor een enerverende zoektocht, een traject van 'trial & error'.

Comment

Wilt u klant zijn bij uw eigen organisatie?

1 Comment

Wilt u klant zijn bij uw eigen organisatie?

Zou jij klant willen zijn bij je eigen organisatie? Ja, had ik kunnen zeggen, maar dat zou flauw zijn geweest. De vraag was retorisch bedoeld, daar hoef je dan niet op te antwoorden. Maar stel dat u het wel moest doen, hoe zou uw reactie dan luiden?

1 Comment

Het bureau van de toekomst: krimp maakt slim

Comment

Het bureau van de toekomst: krimp maakt slim

Het bureau van de toekomst zal meer en meer uit samenwerkingsverbanden bestaan die eens onmogelijk leken. Het silodenken maakt plaats voor inspirerende vernieuwing. Disciplines vloeien in elkaar over, niet in de laatste plaats doordat nieuwe marketingtechnieken aan populariteit winnen.

Comment

Soms is er helemaal geen budget nodig om giga resultaat te boeken

Comment

Soms is er helemaal geen budget nodig om giga resultaat te boeken

Communicatie beweegt mensen. In de waan van de dag neigen we dat nog wel eens te vergeten, met alle gevolgen vandien. Managers hebben grote invloed op hun medewerkers. Door te luisteren en te praten, kunnen ze mensen verbinden, met elkaar en met de organisatie. Met geweldige gevolgen, zonder de portemonnee te hoeven trekken.

Comment