Een merk is de optelsom van interacties. Alle indrukken doen ertoe.

 

Dat is natuurlijk mooi gezegd, maar wat is een interactie?

Met ruim 12 jaar ervaring met merkenbouw, interactie en activatie zien wij het als de wisselwerking tussen mensen of tussen mensen en merken. Wat vinden ze van je service? Hoe ervaren ze je product? Slaat je marketing aan? Hoe reageren ze op communicatie? Alle indrukken bepalen of mensen zich met jouw merk verbinden. Een merk is daarom meestal niet wat je zegt dat het is, het is hoe anderen het ervaren. Dat besef is cruciaal.

 

Het nieuwe denken en doen

Er is een nieuwe werkelijkheid ontstaan. Die vraagt om een nieuwe manier van denken én doen. Technologie heeft mensen wijzer en communicatie menselijker gemaakt. De massa van toen is het individu van nu.

Met hagel schieten is weinig zinvol. Mensen zijn gevoelig voor persoonlijk contact en een persoonlijke benadering. Ze willen geholpen worden. Ze zoeken vertrouwen en een beetje vermaak. Als het even kan via alle mogelijke communicatiemiddelen. Dat vraagt om focus en een strakke regie. Zo geven we jouw merk betekenis.

Andere manier van werken

Het nieuwe denken en doen vraagt om een andere manier van werken. Werken zonder onnodige schakels in het proces en vooral met mensen en partijen die waarde toevoegen aan dat creatieve proces. Zodat we sneller kunnen werken, tegen lagere kosten en met meer 'werkplezier'.

 

 

"Context is everything"

zegt Amerika’s marketinggoeroe Seth Godin. Zo is het maar net. In de nieuwe werkelijkheid gaat het om de juiste boodschap, op de juiste plek, op de juiste tijd, via het juiste medium. Hoe persoonlijker de interactie, hoe groter de impact.